سفارش تبلیغ
صبا ویژن
تاریخ : یادداشت ثابت - دوشنبه 97/9/27 | 12:4 صبح | نویسنده :

هستی ، اما....کمرنگ!


 حرف میزنی.....اما تلخ، 


محبت میکنی....اما....سرد! 


چه اجباریست دوست داشتن من؟

گاه یک حرف ، یک زمستان آدم را گرم نگه میدارد و گاه یک حرف یک عمر آدم را سرد میکند.... 

یک روزمن سکوت خواهم کرد!

 

تو آن روز مفهوم دیر شدن را میفهمی!




تاریخ : یادداشت ثابت - دوشنبه 97/9/27 | 12:1 صبح | نویسنده :

گـــــــاهی...

شیرینیِ یه خاطره..

از کسی کہ دیگر نیست ،

دلت را 

تا حدِ مرگ میزند ..!

 




تاریخ : یادداشت ثابت - یکشنبه 97/9/26 | 11:36 عصر | نویسنده :

رک بگویم از همه رنجیدمدلم شکست

از غریب و اشنا ترسیدمترسیدم

با مرام و معرفت بیگانه اندیعنی چی؟

من ب هر سازی ک شد رقصیدمآفرین

در زمستان سکوتم بارهاهیسسسس

بانگاه سردتان لرزیدممشکوکم

رد پای مهربانی نیست که نیست...

من تمام کوچه هارا گردیدمدعوا

سالها از بس ک خوش بین بودم..

هر کلاغی را کبوتر دیدم...

بی خیال سردی آغوشهادلم شکست

من ب اغوش خودم چسبیدمشرمنده

من شمارو لاب لای هر دعاقابل بخشش نیست

                          بارها بارها بخشیدمباید فکر کرددوست داشتن




       



  • paper | رپورتاژ دائمی | فروش رپورتاژ آگهی دائمی
  • فروش backlink | بک لینک دائمی